У цьому  розділі ви зможете знайти детальну інформацію що до придбання товару, запчастин, тракторів чи замовлення сервісу для проведення технічного обслуговування чи ремонту техніки або обладнання.

АСТ-Груп – сервіс №1 в Україні з підбору запчастин та комплектуючих до сільськогосподарської техніки YTO(ЮТО) та Basak(Басак).

На сайті компанії реалізований максимально зручний інтерфейс для підбору та купівлі запчастин до сільськогосподарської техніки YTO(ЮТО) та Basak(Басак).

Також представлений великий вибір витратних матеріалів (фільтри, оливи, ремні шланги, технічні рідини іт.д.) саме які відповідають вашій техніці. Фахівці компанії з радістю проінформують вас і підберуть саме ті фільтри чи оливи,  які підходять до вашого трактора, комбайна, навантажувача, тощо.

Наші найкращі переваги:

  • Великий вибір оригінальних запчастин YTO(ЮТО) та Basak(Басак).
  • Великий вибір запчастин як оригінальних так і замінників (аналогів) до комбайнів, тракторів, сівалок, культиваторів,  плугів та іншої техніки.
  • Завжди актуальні ціни та дисконтна програма знижок.
  • On-line консультація спеціалістів 24/7
  • Зручні оформлення замовлення та способів оплати
  • Замовлення та виїзд сервісу на протязі години з дати отримання замовлення
  • Електронний документооборот

Всі розрахунки за товар, техніку та послуги здійснюються в національній валюті України – гривні.

Компанія « Агро Ассістенс Груп» є платником ПДВ.

Умови оплати товарів (запчастин, оливи комплектуючих) окрім техніки:

  1. Безготівкова форма розрахунку:

Після оформлення замовлення на сайті, або за допомогою нашого фахівця в телефонному режимі, Вам на електронну адресу (E-mail, Viber) буде направлено рахунок з реквізитами компанії та переліком товару, або послуг що ви замовили для оплати.

Перед оплатою товару, Ви маєте перевірити ще раз ваше замовлення та переконатись у відповідності вибраного товару чи послуги.  

Після оплати, потрібно надіслати платіжне доручення на (E-mail, Viber) менеджера з яким ви спілкувалися, та повідомити про оплату. Це пришвидшить формування замовлення.

Після чого менеджер узгоджує з вами адресу доставки і спосіб доставки.

При отриманні замовлення та товару в пакеті з документами надаються: Видаткова накладна,  рахунок-фактура, ТТН або акт наданих послуг.

  1. Оплата картою:

Після формування замовлення менеджером компанії Агро Ассістенс Груп і узгодження потрібних запчастин, товару чи послуг які Ви вибрали і замовили, Вам буде наданий рахунок з QR-кодом який переведе вас автоматично до оплати. В полі треба буде лише вказати номер рахунку, суму та дату виставлення вам рахунку.

Після оплати, потрібно надіслати платіжне доручення на (E-mail, Viber) менеджеру для пришвидшення операції зарахування коштів.

Даний спосіб дуже зручний при терміновому замовленні запчастин. Зазвичай це зручно коли ви в дорозі і далеко бухгалтерія, ви можете приїхати до нас на склад чи сервісний цент і швидко здійснити оплату.

 

  1. Безготівковий розрахунок за техніку: Трактори, СГ обладнання, тощо.

Що стосується формування замовлень і оплати рахунків на придбання сільськогосподарської, комерційної чи спец.техніки.

Ви остаточно маєте узгодити з менеджером техніку яку ви плануєте придбати, обов’язково пересвідчитися в комплектації техніки яку ви обрали, умови доставки та оплати.

Рахунок-фактура на трактори чи будь-яку сільськогосподарську техніку формується в гривнях відповідно до заздалегідь узгодженого курсу. Ціна трактора Басак, ЮТО чи сільськогосподарське обладнання може відрізнятися від ціни на сайті, адже для постійних клієнтів в нас діє накопичувальна та бонусна система знижок. Наші постійний клієнти отримують до 30% знижок в залежності від обставин.

Після узгодження всіх попередніх питань, ми з вами підписуємо договір купівлі-продажу техніки, специфікацію, видаткову накладну та акти прийому-передачі техніки.

Також відповідно до обставин ви можете скористатися нашою підрядною службою доставки техніки, або вибрати особистого перевізника.

Після отримання техніки в господарстві, до вас приїжджає сервісний інженер компанії «Агро Ассістенс Груп» та робить введення техніки в експлуатацію. Обов’язково підписує акт введення техніки в експлуатацію та підписує з вами сервісний договір гарантійного обслуговування.

В залежності від виробника техніки, гарантійний термін обслуговування техніки може відрізнятися. Ці всі моменти мають бути прописані у вас в договорі купівлі продажу.

Що потрібно для отримання товару ?

Для фізичних осіб: копія паспорту завірена особистим підписом.

Для юридичних осіб: довіреність, виписана на представника компанії і паспорт.

Для юридичних осіб, без оформлення довіреності товар може отримати директор компанії чи підприємства із завіренням видаткових накладних, копією наказу про призначення на посаду директора і паспортом.

Кредитування та розстрочка на придбання тракторів та сільськогосподарської техніки.

Придбання тракторів з розстрочкою, в кредит чи лізинг  - це доволі актуальна тема на сьогодні. Враховуючи складність придбання техніки деякими господарствами за всю вартість, ми розробили з нашими банками партнерами програму фінансування тракторів для аграріїв. Це доволі вигідні умови, коли ви можете зробити перший внесок від 20% і отримати трактор у користуванні. Тобто ви не витрачаєте кошти на запчастини, ремонт і простій техніки. Це звичайно вигідне фінансове рішення для наших клієнтів.

За більш детальною інформацією ви можете звернутися у представництво банка у вашому регіоні. Багато хто з наших клієнтів отримує фінансове рішення менш ніж за 3 робочих дні.

Реквізити компанії " Агро Ассістенс Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО АССІСТЕНС ГРУП"             
ЄДРПОУ: 44037642            
ІПН: 440376426503                        
Адреса: 03143, м.Київ, вул.Лебедєва Академіка буд.1, корп.6, оф.33                         
П/рахунок: UA473052990000026006016222501   в АТ КБ"ПРИВАТБАНК", МФО 305299                   
Директор: ПИРВУ МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ        
Діє на підставі Статуту