Кількість
|
Вартість
|
||
|
Перевірка компресії полягає в тому, що двигун прокручується циклами, а пристрій для перевірки компресії використовується замість форсунки в циліндрі. У міру того, як двигун створює тиск, манометр переміщається та утримується у верхній точці, показаній манометром. Інженери AST-Group проводять вимірювання всіх циліндрів, а потім порівнюють показання один з одним. Здоровий двигун матиме діапазон не більше ніж 10-ти відсоткової різниці між показаннями.
Випробування в гарячому та холодному стані: двигун, прогрітий до певної температури, буде краще герметизований і дасть точніші показання для нормального температурного діапазону двигуна; проте холодний двигун видає найгірший сценарій, тому що метал не розширився.
Якщо сервіс AST Group виявляє, що один або кілька циліндрів знаходяться нижче 10-відсоткового діапазону інших, інженери додають оливу в циліндри і повторіть спробу. Якщо тиск піднімається значно, проблема може бути у зношених поршневих кілецях. Якщо при повторній перевірці тиск не піднімається, то проблема може бути в клапанах або у прокладці головки блоку циліндрів.