Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Агро Ассістенс Груп» - офіційний сертифікований дилер заводу Basak, пропонує купити сучасний, високопродуктивний, надійний та водночас універсальний трактор BASAK 2110S потужністю 110 к.с.
Ця модель трактора спроектована для важких умов експлуатації, забезпечуючи виняткову ефективність для фермерів як малого так і великого бізнесу.
BASAK 2110S – це трактор європейської якості та найвищого рівня комфорту у своєму класі!
Модель трактора Басак 2110S визнана сучасним універсальним рішенням як для фермерів, так і для роботи комунальних служб. Дана модель поставляється потужністю 110 к.с., при цьому забезпечує максимальні показники продуктивності при мінімальній витраті палива у своїй категорії.
Ні для кого не секрет, що при виборі трактора кожен фермер безперечно ставить конкретні завдання з якими даний трактор повинен справлятися.
Звичайно виникає питання: а що ж вибрати? Який трактор кращий? Як справи з сервісом? Які відгуки про трактори? А чи є запчастини до тракторів?
Сьогодні, ми з упевненістю можемо дати відповіді на питання, що вас цікавлять!
Враховуючи наш багаторічний досвід та асортимент товарів в сегменті тракторів потужністю 80 – 150 к.с., можна сміливо заявити, що трактор Басак 2110 зараз конкурує з тракторами:
New Holland TD5 110, Massey Ferguson MF 5711, New Holland T5.110S, John Deere 6110, Case IH Farmall JX 110, Valtra A114, Deutz-Fahr Agrotron 110, Armatrac (Арматрак) 1054 / 1104 Lux, HATTAT, Lovol 1054, YTO NLX105
Зараз ми вам детально розповімо, що такого особливого в тракторі BASAK 2110S і чим він відрізняється від своїх конкурентів.
Двигун: Perkins 1104D-44T
Для цієї серії тракторів спеціально використовується сучасний турбований двигун всесвітньо відомого англійського бренду Perkins.
Двигун Перкінс Perkins 1104D-44T – це чотирьохциліндровий рядний дизельний двигун з турбонаддувом, інтеркулером та безпосередньою системою впорскування палива, завдяки якій максимальний крутний момент та максимальна потужність досягається на 1980 об/хв. Крутний момент на тракторах Басак починається з 1345 об/хв і виходить на пікову потужність на 2200 об/хв. Ця модель двигуна широко застосовується не тільки на тракторах Басак, але і на екскаваторах, асфальтних катках, на багатьох відомих телескопічних навантажувачах Manitou, JCB та Massey Ferguson. Але найважливіший факт чому ці двигуни такі надійні – це можливість їх прошивки. Модель даного двигуна може бути обмежена потужністю 67 к.с. або бути прошита (додатково зі зміною ТНВД і форсунок) до 142 к.с. Враховуючи даний факт можна зробити висновок – 110 к.с. це золота середина, яка забезпечить максимальну ефективність при запасі потужності.
На двигунах Perkins 1104D-44T встановлені по 2 клапани на кожний циліндр. Діаметр циліндра цього двигуна 105 мм, загальний об'єм двигуна 4,4 л. Хід поршня 127 мм. Ступінь стиску 16:2:1.
Основні особливості двигуна Perkins 1104D-44T:
- Блок циліндрів – литий.
- Випускний колектор – чавунний.
- Низький рівень шуму та витрати оливи.
- Уніфікація деталей.
- Зниження викидів в атмосферу та витрати палива, завдяки оптимізації системи подачі палива.
- Закрита система мастила із сапуном.
- Автоматичне відключення тиску масла.
- Автовимикання за температурою.
- Електроклапан відключення подачі палива.
Коробка Передач: Сarraro (Італія)
Конкуруючі моделі тракторів наведені вище, часто оснащені напівавтоматичною/автоматичною системою силового перемикання передач. У цьому виконанні трактори мають і перевагу, тому що перемикання передач йде без розриву потужності, але не варто забувати про те, що вартість ремонту та обслуговування даних коробок дуже висока. Трактор Басак 2110 також може комплектуватися (опціонально) коробкою передач Power-Shift з системою Hi-Low (перемикання передач без вижиму педалі зчеплення).
Але основною перевагою перед усіма конкурентами в тяговому класі 1,4 універсальних тракторів є те що Басак 2110 оснащений звичайною механічною синхронізованою коробкою передач італійського світового виробника Сarraro 24х24 з реверсом та ходозменшувачем. Такою коробкою не можуть похвалитися навіть найвідоміші європейські та американські виробники.
Трактор оснащений реверсом під рульовою колонкою зліва, що дозволяє прискорити перемикання руху як уперед, так і назад. Особливо це зручно коли трактор працює з фронтальним навантажувачем, з лопатою або на фермах. Зручність, яка збільшує продуктивність.
Справа в кабіні під кермом встановлено ходозменшувач «Заєць – черепашка». Відповідно в ході роботи дана функція в сукупності з реверсом дозволяє оптимально підібрати потрібну передачу, при цьому отримавши від двигуна і коробки максимальний крутний момент, що дає нам і економію палива, адже часто всі кажуть: «трактор потужний, але не вистачає передач». З трактором Басак 2110 цієї проблеми не буде. Так само, основна коробка має два основних важелі перемикання передач. Важіль коробки має 4 синхронізовані передачі і ще один важіль перемикання діапазонів. Усього 3 діапазони перемикання: понижаючий ряд передач, робочий ряд передач та транспортні передачі.
Велика кількість передач дозволяє скоротити розрив потужності між швидкостями – правильно розподіливши потужність двигуна та відповідно знизивши витрату палива.
Передній міст: Сarraro
Трактор оснащений потужним балочним переднім мостовим. Конструкція цього моста трохи відрізняється від конкурентів. Конструкція мостів Carraro використовує мінімальну кількість болтового з'єднання, що робить її міцнішою. Особливо це відчутно, коли трактор працює з фронтальним навантажувачем. Жодних зайвих елементів, тільки цільна пряма балка.
Ще одним особливим елементом конструкції переднього мосту Carraro є привід. На тракторах Басак використовується привід переднього моста з автоматичним блокуванням переднього диференціалу. Тобто під час руху трактора з увімкненим переднім мостом при пробуксуванні одного з передніх коліс – друге колесо автоматично заблокується, що дозволить трактору безпроблемно подолати перешкоду.
Другим важливим елементом конструкції переднього моста - це привід бортових редукторів епіциклічними шестернями, які передають і збільшують крутний момент, що вже передається на самі колеса. Даний принцип приводу використовується також на задніх піввісях без будь-яких додаткових редукторів. Враховуючи вагу трактора, потужність двигуна, кількість передач і вихід крутного моменту на приводі - даному трактору немає рівних!
Паливний бак:
Паливний бак на тракторі становить 120 л. Багато хто в порівнянні з конкурентами скаже, що цього мало, але є велике АЛЕ! Завдяки великому вибору діапазону передач навантаження на двигун значно знижується і витрата палива відповідно приблизно на 15-25% менше, ніж у його конкурентів. Відповідно бак, об'ємом 120 літрів розрахований на 8-14 годин роботи (залежно від операцій). А для ринку України це цілком достатній запас.
Гідравліка та навіска:
Гідравлічна система трактора Басак 2110 відкритого типу включає в себе два тандемні насоси, один з яких задіяний для забезпечення рульового управління та мастила внутрішніх вузлів трактора, а друга частина насоса задіяна в роботі гідравлічної системи та навісної системи трактора (навіски). У комплектації даного трактора встановлено 4 пари гідровиходів на одному з яких є плаваюче положення та автовимкнення.
Задня навіска трактора Басак може сміливо називатися найкращою у своєму класі за вантажопідйомністю 5 000 кг категорії Cat 2 та виносним керуванням на задньому крилі. Такою комплектацією можуть похвалитися хіба трактори преміум сегмента.
Позиційне керування задньою навіскою може регулюватися в залежності від поставлених завдань. Також доступне регулювання швидкості підйому, висота підйому, чутливість навішування та багато іншого. А найголовніше те – що все доволі просто і без будь-яких хитромудрих комп'ютерів.
Ще одним не менш важливим плюсом у навісці трактора Басак є гідравлічний центральний гвинт з гаком. Що являє собою дана опція? У тракторах вітчизняного виробництва, а також імпортного виробництва використовується гвинтова центральна тяга, в даній моделі Basak 2110S використовується гідроциліндр двосторонньої дії з гаком. Перевага в тому, що механізатор під'їхавши до агрегату може без проблем підчепити, наприклад, плуг, а налаштування плуга проводити без виходу з кабіни трактора. Також ця опція зручна при використанні крана-маніпулятора. Система стабілізації гідравлічного навішування дозволяє трактору з навісним обладнанням у транспортних переїздах не розгойдувати трактор, тим самим не рве навіску трактора. Це дуже зручна та безпечна опція. Кнопки керування навіскою на крилі забезпечують максимальну зручність та комфорт у роботі.
Кабіна та Комфорт:
Головна мета, яку переслідували дизайнери Basak – поєднання комфорту та повного контролю. Ми хочемо, щоб у кабіні Басак оператор почував себе як удома, тому що він проводить у кріслі довгі робочі години.
Комфорт оператора дуже важливий для нас, ми розуміємо, що від умов у кабіні залежить бажання працювати – це Ваша продуктивність! Кабіна Basak Deluxe, оснащена зручним сидінням з високою спинкою та пневматичною підвіскою. Органи управління тепер ще ергономічніші: всі регулятори мають зручне, інтуїтивно зрозуміле розташування.
Відмінна шумоізоляція кабіни Басак, а також використання двигуна Perkins, який сам по собі є збалансованим та тихим – зводить до мінімуму рівень шуму.
Конструкція переднього капота забезпечує відмінний огляд, покращує маневреність машини та зменшує ризики пошкодження рослин під час роботи на просапних культурах. Крім того, хочеться відзначити, що всі трактори Басак укомплектовані системою Webasto, яка взимку дозволяє трактору легше запускатися і швидше прогрівати двигун. Відповідно трактор швидше виходитиме на робочу температуру і оператору не доведеться мерзнути і чекати коли трактор прогріється, щоб запрацювала пічка.
Для максимального комфорту на тракторі встановлено систему клімат-контролю. Варто зазначити, що це не той випадок, коли в тракторі накрутили кондиціонер і він дме постійно холодним повітрям у спину або в голову оператору. Тут все просто: Ви встановили собі наприклад 22 * С і клімат-контроль підтримує цю температуру у всій кабіні.
Важливим чинником є опція додаткового сидіння. Завжди можна з собою в тракторі взяти пасажира, якому при цьому ще буде комфортно.
Звичайно, на даному тракторі встановлено фільтр кабіни. Кабіна герметична та працювати в садах або на полі з оприскувачем вже можна без жодних проблем. Не варто переживати, що в кабіні буде пил або запах хімії, наявність клімат контролю не змусить вас їздити з відкритими кватирками або дверима.
Специфікація яка пропонується від Агро Ассістенс Груп |
|
Повітряний фільтр з ежекційним відсмоктуванням бруду |
в базі |
Передпусковий підігрів |
в базі |
Задні противаги 200 кг (4х50кг) |
в базі |
Кондиціонер (клімат контроль_ |
в базі |
Радіо, 2 колонки +антенна |
в базі |
Додаткове сидіння пасажира - покращене |
в базі |
Ящик для інструментів |
в базі |
Акумуляторна батарея |
в базі |
Дві фари задні та дві передні фари рабочого світла (галогенні) |
в базі |
ВВП 540/1000 об/хв |
в базі |
Вентилятор охолодження |
в базі |
3-х точкова навіска категорії 2. Стабілізатори з фіксуючими шаровими накінечниками. |
в базі |
Електромеханічне керування задньою навіскою з системою Ліфтоматік |
в базі |
Дзеркала заднього виду 2 шт. |
в базі |
Повітряний компресор – відключається при необхідності |
в базі |
Посилена трансмісія |
в базі |
4 пари гідровиходів з 1 плаваючим положенням |
в базі |
Двигун TIER3 |
в базі |
Диск зчеплення металлокерамічний двохдисковий LUK(Німеччина) |
в базі |
Покращене основне сидіння з підлокотниками |
в базі |
Драбинки |
в базі |
Комплект передніх противаг - кронштейн + противаги 12х40кг |
в базі |
Комплект задніх противаг - 6х45кг |
в базі |
400 мм захистні щитки передніх коліс |
в базі |
Механічне перемикання направлення руху - синхронізоване |
в базі |
Передний міст 2 класу, с автоблокуванням диференціалу |
в базі |
Глушник вертикальний виносний з запобіжником |
в базі |
Коробка передач 24+24 синхронізована 40км/час |
в базі |
Блокування диференціалу та активація повного приводу - электро- гідравлічна |
в базі |
Підігрів двигуна Webasto |
в базі |
Клімат контроль |
в базі |
Пневмо сидіння |
в базі |
Задній склоочисник |
в базі |
Додаткові фари рабочого освітлення (LED планка) |
в базі |
Керування навіскою на крылі |
в базі |
Пневмопістолет в кабіні для обдуву |
в базі |
Коробка PowerShift |
Опція |
Система Hi Low |
Опція |