Кількість
|
Вартість
|
||
|
Виноградниковий трактор Basak 2080BB із широким спектром застосування в роботі. Ідеальне співвідношення потужності, коробки передач, габаритів фруктового саду, невеликого виноградника у гористій місцевості або невеликої тваринницької ферми. Незважаючи на невелику висоту (висота кабіни досягає всього 202 см), трактор Басак 2080BB складається з перевірених та надійних компонентів.
Серце трактора - дизельний 3-циліндровий двигун з турбонаддувом PERKINS потужністю 79 л. — крутний момент 310 Нм при 2200 об/хв доповнюється синхронізованою механічною трансмісією CARRARO зі швидкостями 16+8, приводом 4×4 і диференціалом, що самоблокується, на передній осі. Об'єм паливного бака становить 67 літрів, а заявлена покупцями витрата знаходиться на межі 3 літрів! Максимальна швидкість становить 34 км/год.
Вантажопідйомність задньої навіски 3000 кг, 4 гідравлічні виходи з можливістю швидкороз'ємних з'єднань і гідравлічне управління з контролем положення та тяги - плаваюче положення. Вага трактора без обтяжувачів 2800 кг. Велике додаткове обладнання включає, кондиціоновану, обігрівається низьку і безпечну кабіну з вугільним фільтром, відмінну звукоізоляцію, ергономічне та інтуїтивно зрозуміле важільне керування, зручне сидіння водія, багато місця для зберігання, додаткові фари спереду та ззаду, вага, фронтальний вантаж.
Мінімальні експлуатаційні витрати, наявність оригінальних запасних частин та просте обслуговування. Широкий спектр застосування та додаткові аксесуари за бажанням клієнта роблять Басак 2080BB найкращим помічником у вашому саду чи винограднику.
Двигун: Perkins 1103D-33TА
Perkins 1103 Series - високоякісні дизельні двигуни преміум класу. Мотори 1103 Perkins - 4-х тактні - 3-х циліндрові дизельні двигуни з водяним охолодженням, трурбонаддувом, з механічною та електронною системою контролю упорскування палива. Модельний ряд Перкінс 1103 представлений в діапазоні потужностей від 44,5 к.с. (33,2 до Вт) до 84,9 л.с. (63,3 кВт).
Двигун Perkins 1103D-33TA - це горизонтальний, трициліндровий, дизельний двигун з рідинним охолодженням, з турбонаддувом і охолодженням повітря, що нагнітається. Оснащений системою прямого впорскування та датчиком тиску масла.
Двигуни Перкінс 1103 серії розроблені відповідно до вищих категорій якості та надійності для промислового застосування як силових агрегатів в електроенергетиці, сільському господарстві, будівництві.
Мотори Perkins 1103D-33TA дизельні сертифіковані відповідно до вимог ЄС Stage IIIA (Директиви 97/68/EC, з останніми поправками, для мобільного застосування) та США EPA Tier 4 Interim (40 CFR Частини 60 для стаціонарного застосування та 40 застосування).
На двигунах Perkins 1103D-33TA встановлено по 2 клапани на кожен циліндр. Діаметр циліндра цього двигуна 105 мм, загальний об'єм двигуна 3.3 л. Хід поршня 127 мм.
Основні особливості двигуна Perkins 1104D-44T:
- Блок циліндрів – литий.
- Випускний колектор – чавунний.
- Низький рівень шуму та витрати оливи.
- Уніфікація деталей.
- Зниження викидів в атмосферу та витрати палива, завдяки оптимізації системи подачі палива.
- Закрита система мастила із сапуном.
- Автоматичне відключення тиску масла.
- Автовимикання за температурою.
- Електроклапан відключення подачі палива.
Коробка Передач: Сarraro (Італія)
Коробка передач на даному тракторі BASAK синхронізована з реверсом 16х8. Враховуючи те, що трактор розрахований для роботи в садах і виноградниках, конструкція трансмісії передбачає невеликий розрив у швидкості руху, відповідно цю коробку можна вважати тяговою. Максимальна швидкість трактора у цьому виконанні становить 30 км\год, що у принципі цілком достатньо даних тракторів.
Передній міст: Сarraro
Трактор оснащений потужним балочним переднім мостовим. Конструкція цього моста трохи відрізняється від конкурентів. Конструкції мостів карраро використовує мінімальну кількість болтового з'єднання, що робить її міцнішою. Особливо це відчутно, коли трактор працює з фронтальним навантажувачем. Жодних зайвих елементів, тільки цільна пряма балка.
Ще одним особливим елементом конструкції переднього мосту Карраро є привід. На тракторах Басак використовується привід переднього моста з автоматичним блокуванням переднього диференціалу. Тобто під час руху трактора з увімкненим переднім мостом при пробуксуванні одного з передніх коліс – друге колесо автоматично заблокується, що дозволить трактору безпроблемно подолати перешкоду.
Другим важливим елементом конструкції переднього моста - це привід бортових редукторів епіциклічними шестернями, які передають і збільшують крутний момент, що вже передається на самі колеса. Даний принцип приводу використовується також на задніх піввісях без будь-яких додаткових редукторів. Враховуючи вагу трактора, потужність двигуна, кількість передач і вихід крутного моменту на приводі - даному трактору немає рівних!
Паливний бак:
Паливний бак на тракторі становить 67л. Багато хто в порівнянні з конкурентами скажуть, що цього мало, але є велике АЛЕ! Завдяки великому вибору діапазону передач навантаження на двигун значно знижується відповідно і витрата палива приблизно на 15-25% менше, ніж у його конкурентів. Відповідно бак, об'ємом 67 літрів розрахований на 8-14 годин роботи (залежно від операцій). А для ринку України це цілком достатній запас.
Кабіна та Комфорт:
Головна мета, яку переслідували дизайнери Basak – поєднання комфорту та повного контролю. Ми хочемо, щоб у кабіні Басак оператор почував себе як удома, тому що він проводить у кріслі довгі робочі години.
Комфорт оператора дуже важливий для нас, ми розуміємо, що від умов у кабіні залежить бажання працювати – це Ваша продуктивність! Кабіна Basak Deluxe, оснащена зручним сидінням з високою спинкою та пневматичною підвіскою. Органи управління тепер ще ергономічніші: всі регулятори мають зручне, інтуїтивно зрозуміле розташування.
Відмінна шумоізоляція кабіни Басак, а також використання двигуна Perkins, який сам по собі є збалансованим та тихим – зводить до мінімуму рівень шуму.
Конструкція переднього капота забезпечує відмінний огляд, покращує маневреність машини та зменшує ризики пошкодження рослин під час роботи на просапних культурах. Крім того, хочеться відзначити, що всі трактори Басак укомплектовані системою Webasto, яка взимку дозволяє трактору легше запускатися і швидше прогрівати двигун. Відповідно трактор швидше виходитиме на робочу температуру і оператору не доведеться мерзнути і чекати коли трактор прогріється, щоб запрацювала пічка.
Для максимального комфорту на тракторі встановлено систему клімат-контролю. Варто зазначити, що це не той випадок, коли в тракторі накрутили кондиціонер і він дме постійно холодним повітрям у спину або в голову оператору. Тут все просто: Ви встановили собі наприклад 22 * С і клімат-контроль підтримує цю температуру в кабіні.
Важливим чинником є опція додаткового сидіння. Завжди можна з собою в тракторі взяти пасажира, якому при цьому ще буде комфортно.
Звичайно, на даному тракторі встановлено фільтр кабіни. Кабіна герметична та працювати в садах або на полі з обприскувачем вже можна без жодних проблем. Не варто переживати, що в кабіні буде пил або запах хімії, а наявність клімат контролю не змусить вас їздити з відкритими кватирками або дверима.
Специфікація яка пропонується від Агро Ассістенс Груп |
|
Повітряний фільтр з ежекційним відсмоктуванням бруду |
в базі |
Передпусковий підігрів |
в базі |
Задні противаги 200 кг (4х50кг) |
в базі |
Кондиціонер (клімат контроль_ |
в базі |
Радіо, 2 колонки +антенна |
в базі |
Додаткове сидіння пасажира - покращене |
в базі |
Ящик для інструментів |
в базі |
Акумуляторна батарея |
в базі |
Дві фари задні та дві передні фари рабочого світла (галогенні) |
в базі |
ВВП 540/1000 об/хв |
в базі |
Вентилятор охолодження |
в базі |
3-х точкова навіска категорії 2. Стабілізатори з фіксуючими шаровими накінечниками. |
в базі |
Електромеханічне керування задньою навіскою з системою Ліфтоматік |
в базі |
Дзеркала заднього виду 2 шт. |
в базі |
Повітряний компресор – відключається при необхідності |
в базі |
Посилена трансмісія |
в базі |
4 пари гідровиходів з 1 плаваючим положенням |
в базі |
Двигун TIER3 |
в базі |
Диск зчеплення металлокерамічний двохдисковий LUK(Німеччина) |
в базі |
Покращене основне сидіння з підлокотниками |
в базі |
Драбинки |
в базі |
Комплект передніх противаг - кронштейн + противаги 12х40кг |
в базі |
Комплект задніх противаг - 6х45кг |
в базі |
400 мм захистні щитки передніх коліс |
в базі |
Механічне перемикання направлення руху - синхронізоване |
в базі |
Передний міст 2 класу, с автоблокуванням диференціалу |
в базі |
Глушник вертикальний виносний з запобіжником |
в базі |
Коробка передач 24+24 синхронізована 40км/час |
в базі |
Блокування диференціалу та активація повного приводу - электро- гідравлічна |
в базі |
Підігрів двигуна Webasto |
в базі |
Клімат контроль |
в базі |
Пнєвмо сидіння |
в базі |
Задній склоочисник |
в базі |
Додаткові фари рабочого освітлення (LED планка) |
в базі |
Керування навіскою на крылі |
в базі |
Пневмопістолет в кабіні для обдуву |
в базі |
Коробка PowerShift |
Опція |
Система Hi Low |
Опція |